Öppen träning endast torsdag denna vecka

Torsdag är öppen träning för allmänhet och media, övriga förberedelser är stängda.

ÖFK har två superviktiga matcher denna vecka och slåss nu för sin överlevnad i Allsvenskan.

Inför mötet på onsdag med Häcken är det taktisk träning på tisdag, därför är denna träning stängd för allmänhet och media.

Varberg möter ÖFK på lördag, det är bortamatch och våra förberedelser taktiskt sker på fredagens träning vilken även den är stängd för allmänhet och media.

De stängda träningarna går att besöka under uppvärmningen, de första 15-20 minuterna. Därefter behöver man avlägsna sig från anläggningen.

Tack för visad förståelse!

Kom ihåg att allas stöd för ett norrländskt lag i allsvenskan är fantastiskt att få!

Biljetter till matchen mot Häcken, vilket även är vår jubileumsmatch med anledning av att klubben fyller 25 år säkrar du här.

Open training only Thursday this week

Only Thursday is open training for the general public and the media.

ÖFK has two super important matches this week and is now fighting for its survival in the Allsvenskan.

Ahead of the meeting on Wednesday with Häcken, it is tactical training on Tuesday, therefore this training is closed to the public and media.

Varberg meets ÖFK on Saturday, it is an away match and our preparations are tactical for Friday’s training, which is also closed to the public and media.

The closed workouts can be visited during the warm-up, the first 15-20 minutes. Then you need to move away from the facility.

Thanks for your understanding!

Remember that everyone’s support for a Norrland team in the Allsvenskan is fantastic to get!

Tickets for the match against Häcken, which is also our anniversary match due to the club turning 25, you secure here.