Öppna träningar denna vecka

Denna vecka tränar ÖFK med sikte på Hammarby borta nästa helg. En match som på många sätt är så oerhört viktig i kampen om den allsvenska platsen.

Måndag den 18:e oktober är det ingen träning.

Öppna träningar sker den 19:e samt 20: e oktober. Normalt startar träningen mellan kl. 11.00-11.30.

Torsdag den 21: a oktober sker ingen träning på arenan.

Fredag den 22: a oktober är träningen stängd, men det går som vanligt bra att kolla in den första kvarten då laget värmer upp. Därefter stänger vi träningen för publik och media.

Tack för visad förståelse!

———————————————————————————————————————-

Open workouts this week

This week, ÖFK is training with a view to Hammarby away next weekend. A match that in many ways is so extremely important in the battle for the Allsvenskan place.

Monday the 18th of October there is no training.

Open training takes place on the 19th and 20th of October. Normally the training starts between 11.00-11.30.

On Thursday the 21st of October, no training will take place at the arena.

On Friday the 22nd of October, the training is closed, but it is possible as usual to check out the first quarter when the team warms up. Then we close the training for the audience and media.

Thanks for your understanding!