Östersunds FK och Stadium inleder nytt samarbete

Från och med årsskiftet inleder Östersunds FK och Stadium Sverige ett nytt samarbete där Stadium blir officiell sportleverantör till klubben. I mitten på februari kommer Stadium dessutom inneha försäljning av souvenirer på plats i centrala Östersund inom deras affärsyta. Vi hälsar Stadium varmt välkomna till ÖFK-familjen!

I och med att samarbetet inleds kommer klubben, allt från A-laget till akademin och breddfotbollen att använda Stadium som navet för sportutrustning. Avtalet gäller från första januari och tre år framåt.

-Från Stadiums sida ser vi mycket positivt på det nya samarbetet. Det ÖFK gör är viktigt för att inspirera unga fotbollsspelare till aktivitet och rörelse. Stadium vill vara med att bidra till föreningen och deras arbete för regionen, säger Olle Hallström, team-säljare på Stadium i Östersund.

Stötta ÖFK via Stadium
Visste du att ÖFK kan få 3% extra bonus när föreningens medlemmar och dess anhöriga handlar på Stadium som privatkunder?

Samtliga medlemmar i föreningen, samt anhöriga, kan alltså bidra med extra bonus till föreningen, eller ett lag i föreningen, när de handlar på Stadium. Samtidigt som man samlar egen bonus!

Klicka på följande länk för att registrera ditt stöd vid köp på Stadium