Östersunds FK öppnar upp för publik i hemmapremiären

Söndagen den 18 april klockan 15:00 startar hemmapremiären i Allsvenskan 2021. Östersunds FK gästas av Örebro SK på Jämtkraft Arena. För första gången på över ett år så välkomnar nu Östersunds FK publik på Jämtkraft Arena igen. Totalt åtta personer kommer få chans att närvara på årets första hemmamatch. Nedan följer upplägg för utlottning av platserna. För att få delta i utlottningen behöver du ha tecknat ett säsongskort innan klockan 13:00 imorgon fredag. Utlottningen sker klockan 14:00 och meddelas via epost och telefon.

Upplägg för lottning bland säsongskortsinnehavare

Varje säsongskortsinnehavare som lottas fram tilldelas 2 biljetter. Personen som tilldelas biljett får ta med en vän/familjemedlem som också är innehavare av säsongskort 2021. Oavsett vilket säsongskort man har kommer man att likställas i utlottningen.

När biljett tilldelats för en match kommer personen inte att delta i kommande utlottningar av biljetter såvida inte personen meddelar att den inte har möjlighet att närvara till matchen och därmed inte har tilldelats biljett. Bekräftande av närvaro eller icke närvaro ska vara Östersunds FK tillhanda senast 18:00 fredagen den 16 april 2021 inför matchen mot Örebro SK i Allsvenskan. Om svar ej meddelas innan denna tid går platsen över till ett annat säsongskortsnummer. Bekräftandet ska skickas till info@ostersundsfk.se där förnamn, efternamn, säsongskortsnummer och vem man önskar ta med som också är säsongskortsinnehavare nämns.