Peter Amoran uttagen till P18 landslaget

Östersunds FK:s Peter Amoran och resterande truppen åkte igår ner till Antalya för ett två veckor långt läger innan Superettan drar igång den tredje april. Nu har Amoran tagits ut till P18 landslagets trupp som reser ner till Spanska Marbella den 22 mars.

Förbundskapten Viktor Eriksson och den svenska truppen reser ner den 22 mars till Marbella där man tre dagar senare tar sig an England. Ursprungligen var sedan planen att möta Ryssland den 28:e. Sverige har meddelat arrangören att man inte tänker spela den matchen och arbetet med att hitta ett nytt motstånd pågår.

Östersunds FK är oerhört stolta att vi ännu en gång har spelare i truppen som representerar sitt respektive landslag i internationella sammanhang.