Premiär för ÖFK-tv Premium – exklusiva möten och intervjuer

Idag är det premiär för ÖFK-tv Premium. En kanal där ni får exklusiva möten och intervjuer med spelarna i ÖFK. Först ut är ett unikt reportage där ni får följa med in i omklädningsrummet före, under och efter en träningsmatch.

-Det här är en möjlighet för alla ÖFK-fans att få se en ny sida av laget, säger Niclas Lidström, kommunikationsansvarig för satsningen.

Sedan starten av ÖFK-tv i januari månad har vi producerat cirka fem till sju inslag per vecka. Den satsningen fortsätter under hela året och vi kommer att utveckla både våra nyheter och klubbens webb-tv satsningar.

-Tidigare idag hade vi premiär för våra studioprogram där vi kommer att producera tre längre magasinsprogram per vecka under säsongen, berättar Niclas Lidström, kommunikationsansvarig för ÖFK.

Klicka här för att komma till Premiumkanalen

Förutom de tre studioprogrammen som produceras också mängder av andra webb-tv inslag men också vanliga textnyheter på ÖFK:s hemsida.

-Men det nya är att vi startar ÖFK-tv Premium. För 39 kronor per månad kan man abonnera och få tillgång till exklusivt innehåll som inte finns någon annanstans. Här kan vi exempelvis få intervjuer hemma hos spelare i ÖFK eller annat exklusivt materiel som ni som fans och följare inte sett tidigare, förklarar Niclas.

Självklart kommer den här satsningen inte att påverka mängder nyheter eller innehåll som är fritt i ÖFK:s kanaler.

Först ut är tre inslag där ni får se när Ravel Morrison, Charlie Colkett och Rewan Amin spelar ”hänga gubbe” med märkliga inslag. Dessutom får ni träffa Francis Baptiste som berättar om sitt liv i Östersund.