Ravel Morrison – se klipp från hans tid i Mexiko här

I går mitt på dagen anslut 26-årige engelsmannen Ravel Morrison till ÖFK:s träningsläger i Marbella. Här ska han vara några dagar och träna tillsammans med laget. Förhandlingar pågår fortfarande med Ravels klubb Lazio om en övergång. Här ovan kan du se klipp från Ravels matcher i Mexiko.

Övergången till ÖFK är alltså inte helt klar ännu, fortfarande pågår förhandlingar men förhoppningen är att allt ska gå att lösa och att Ravel kommer att bli ÖFK:s spelare inom kort.

Ravel har en lång karriär bakom sig med spel i en mängd olika klubbar. Här kommer en kort sammanfattning av hans klubbar genom åren. Nu senast har han alltså spelat i den mexikanska ligan och spelat 18 matcher och gjort tre mål.

2010-2012 Manchester United

2012-2015 West Ham United

2012-2013 Birmingham City (lån)

2014 Queens Park Rangers (lån)

2014 Cardiff (lån)

2015- Lazio

2017 QPR (lån)

2017-2018 Club Atlas (lån)

På fredag eftermiddag spelar ÖFK träningsmatch här i Marbella mot ryska laget Rostov, Ravel kommer inte att spela för ÖFK i den matchen eftersom han ännu inte är spelklar och att förhandlingarna med Lazio fortfarande pågår.