Restaurang Hörnsparken öppnar i samband med hemmapremiären mot GAIS

I samband med hemmapremiären mot GAIS den 2 april öppnar Restaurang Hörnsparken för er som önskar ladda upp med riktigt supporterkäk inför matchen. Det är nu möjligt att köpa sina buffébiljetter till Hörnsparken i samband med att du köper din matchbiljett.

I Hörnsparken kommer det erbjudas fotbollsbuffé med ett antal rätter där dryck också kommer kunna köpas i baren. Bakom Norra Läktaren kan du äta och dricka gott och samtidigt lyssna på uppsnacket inför dagens match.

Hörnsparken öppnar två timmar innan match, alltså 13:00. Priset är 179 kr per person för buffén. Detta köper du utöver din ordinarie matchbiljett. Biljett till Restaurang Hörnsparken köper du via vår biljettsida på ostersundsfk.ebiljett.nu, där du först väljer vilken match du ska köpa biljett till, innan du klickar på ”Produkterbjudanden” för att hitta biljetter till fotbollsbuffén. Har du redan köpt matchbiljett eller har säsongskort kan du här välja enbart ”Fotbollsbuffé” och hur många som önskar komma.

-Efter förslag och tips från våra samarbetspartners och andra engagerade och inte minst Falkarna har vi nu bestämt att öppna Hörnsparken redan till premiären. Tillsammans har vi skapat möjligheter att det kan bli verklighet, säger Peja Lindholm, klubbchef för Östersunds FK.

Varmt välkomna tillbaka till hemmapremiären av Superettan och öppningen av Restaurang Hörnsparken 2023!