Så här ställer ÖFK upp i dagens match mot Varberg

Ikväll klockan 17.30 är det avspark mellan ÖFK och Varbergs BoIS i Allsvenskans 28:e omgång. ÖFK gör några förändringar i startelvan jämfört med senaste matchen.

Vi är alltså framme vid den 28:e omgången av Allsvenskan och det är nio poäng kvar att spela om. Ni som har ägnat lite tid åt att räkna så kan vi konstatera att i och med att Kalmar FF förlorade sin match idag mot Djurgården är det helt klart att ÖFK spelar i Allsvenskan även nästa säsong.

Så här startar ÖFK i kväll:

Aly Keita – Felix Hörberg, Noah Sonko Sundberg, Thomas Isherwood, Eirik Haugan, Kalpi Outtara – Nicolaos Dosis, Isak Ssewankambo – Henrik Bellman, Ludvig Fritzson, Blair Turgott

Så här ser ÖFK:s bänk ut i dag:

Sixten Mohlin, Nebiyou Perry, Ahmed Awad, Malcolm Stolt, Charlie Colkett, Sam Mensiro, Ronald Mukiibi,