Så här ställer ÖFK upp mot Ranheim i eftermiddag

I eftermiddag klockan. 16.00 spelar ÖFK sin andra träningsmatch för säsongen mot norska Ranheim i inomhushallen strax utanför Trondheim. ÖFK ställer upp med 3-4-3 uppställning med Aly Keita i målet.

För en vecka sedan spelade ÖFK sin första träningsmatch på Cypern, en match som ÖFK vann med 1-0 mot det kinesiska superligalaget Henan Jinaye. Målskytt den gången var Dino Islamovic i början av matchen.

I eftermiddag är det dags igen för en ny träningsmatch, denna gång mot Ranheim. Ranheim spelar i högsta norska ligan och slutade på sjunde plats förra säsongen. Matchens spelas i Abra-hallen, en inomhushall inte långt ifrån Trondheim. Så här ställer ÖFK upp i eftermiddag. En match som startar 16.00 och som sänds av Mittmedia.

ÖFK:s startelva:

Aly Keita – Douglas Bergqvist, Noah Sonko Sundberg, Tom Petterson – Curtis Edwards. Tesfaldet Tekie, Rewan Amin, Patrick Kpozo – Jerell Sellars, Dino Islamovic, Hosam Aiesh

På bänken: Ludvig Fritzson, Francis Baptiste, Sixten Mohlin, Henrik Bellman, Erik Haugan