Så här tränar ÖFK denna vecka

Mötet mot Malmö närmar sig, en i raden av viktiga matcher som återstår i kampen om den allsvenska platsen för ÖFK.
Intresset att följa laget är stort från både supportar och media även under träningarna,
denna vecka tränar teamet som följer:

Måndag samt tisdag: Öppen träning
Start ca kl. 11.00, denna träning är öppen för media och supportrar.
Onsdag: Stängd träning! Start ca kl. 11.00Vilket innebär att media och supportrar kan se träningen de första 15–20 minuterna, därefter behöver samtliga avlägsna sig från arenan.
Torsdag: Öppen träning
Start ca kl. 11.00, denna träning är öppen för media och supportrar.
Fredag: Stängd träning! Start ca kl. 11.00Vilket innebär att media och supportrar kan se träningen de första 15–20 minuterna, därefter behöver samtliga avlägsna sig från arenan.

Att vi stänger träningar är av taktiska skäl, vilket vi uppskattar att våra följare och fans har förståelse för.
Vi syns på Jämtkraft på lördag, skaffa biljetten här: ostersundsfk.ebiljett.nu
eller besök shopen på Storgatan 26 för biljettköp.

The meeting against Malmö is approaching, one in a series of important matches that remain in the battle for the Allsvenskan place for ÖFK. The interest in following the team is great from both supporters and the media also during the training,

this week the team trains as follows:

Monday and Tuesday: Open training
Start at 11.00, this training is open to the media and supporters.

Wednesday: Closed training! Start at 11.00
Which means that the media and supporters can see the training for the first 15-20 minutes, after which everyone needs to leave the arena.
Thursday: Open training.
Start at 11.00, this training is open to the media and supporters.
Friday:
Closed training! Start at 11.00.

That we close training is for tactical reasons, which we appreciate that our followers and fans understand.
See ju att the game on Saturday. Get your tickets here: ostersundsfk.ebiljett.nu
or visit our shop att Storgaatan 26 and get your ticket.