Så ser ni Svenska Cupen med C More samtidigt som ni stöttar ÖFK

Imorgon inleds gruppspelet i Svenska Cupen 2023 för ÖFK:s del. Laget ställs mot Varbergs BoIS på Håstens IP i Varberg, och för er som önskar se matchen från soffan sänder C More matcherna i årets Svenska Cupen.

Tillsammans med C More finns det nu ett erbjudande för ÖFK:s supportrar som vill ha ett förmånligt pris. Just nu får du halva priset i 3 månader samtidigt som du ger en kickback till klubben med 150 kronor per tecknat abonnemang. Detta gör du genom att teckna ditt abonnemang på denna länk, och ange kampanjkoden OSTERSUNDCUPEN23. Abonnemangets ordinarie pris är 399 kr/mån, men som erbjuds halva priset de första tre månaderna.

C More Plus innehåller förutom Svenska Cupen även UEFA Champions League, Allsvenskan & Superettan från discovery +, LaLiga, Serie A och mycket mer sport!