Säsongsavslutning i Restaurang Hörnsparken

Lördagen den första oktober ställs Östersunds FK mot Halmstads BK på Jämtkraft Arena. Efter att ha vunnit två av de senaste tre matcherna så har laget endast två poäng upp till kvalplats, och fem poäng upp till säker mark när det finns 18 poäng kvar att spela för. I och med matchen mot Halmstads BK så har Restaurang Hörnsparken säsongsavslutning för denna gången.

Restaurang Hörnsparken öppnades efter sommaruppehållet där ett stort arbete behövdes för att rusta upp den. Efter upprustningen kunde dörrarna äntligen slås upp till nya Restaurang Hörnsparken där det nu fanns mer ljusinsläpp, bättre belysning och en uteplats med konstgräs där spelare från storklubbar som Hertha Berlin, Athletic Bilbao och Arsenal har spelat på.

Krögaren LIME i Östersund har erbjudit en fantastisk fotbollsbuffé som supportrar kunnat avnjuta innan en spännande fotbollsmatch har startat, och Östersunds FK är otroligt glada över samarbetet.

Vill du redan nu säkra din plats i Hörnsparken kan du köpa din biljett via vår sida här. Priset är 195 kr per person, och du kan även köpa till en matchbiljett i samband med köpet. Har du redan köpt matchbiljett kan du även köpa till Fotbollsbuffé.

Efter att ha varit en toppendag vid öppnandet så har tyvärr besöksantalet därefter inte varit på den nivå som det hade räknats med. Detta betyder att Hörnsparken kommer ha säsongsavslutning i samband med matchen mot Halmstads BK den första oktober. Vi hoppas kunna fylla Hörnsparken till bredden för att öppna upp för fler magiska kvällar i Hörnsparken framöver.

Varmt välkommen till säsongsavslutningen i Restaurang Hörnsparken!