Säsongskort för 2021 är nu släppta

Den Allsvenska säsongen 2020 har varit annorlunda på många sätt. Utan er publik har tystnaden varit stor på Jämtkraft Arena. Vi har inför varje träning, varje match och varje slutsignal saknat det stöd ni har gett oss under åren. Den aktuella pandemi har drabbat oss, er, och hela samhället. Vi står fortfarande, och vi hoppas att ni gör det tillsammans med oss.

Vi startar nu upp inför den kommande säsongen och blickar mot Allsvenskan 2021. Ovissheten är stor och läget förändras ständigt. Vi har som målsättning att kunna välkomna er till vår arena under kommande säsong, där ni hör hemma. Vi vill rikta ett stort tack till er som har stöttat oss genom denna tid, och vi ses snart igen när Rött och Svart spelas inför avspark.

Måndagen den 9:e november klockan 12.00 kan du säkra ditt säsongskort inför Allsvenska säsongen 2021. Befintliga säsongskortsinnehavare kan förnya sina säsongskort och nya köpare kan välja sin plats inför nästa år. För att köpa säsongskort måste medlemskap i ÖFK för år 2021 tecknas. Medlemskapen är digitala och skickas till din mail vid tecknande.

Förnyelse

Förnya säsongskort
1. Gå in på www.ostersundsfk.ebiljett.nu och logga in på ditt konto.

2. Klicka på ”Konto” och välj ”Mina reservationer”. Då ser du samtliga säsongskort som ligger reserverade på ditt konto.

3. Klicka på ”Hämta reservation”. När du befinner dig i varukorgen kan du välja ”Visa biljettinfo” och då ser man alla säsongskort som ligger i varukorgen. Om man inte vill förnya samtliga säsongskort (om man har flera) så kan man ta bort säsongskort i detta läge. Skriv in ordernummer (fakturanummer) för medlemskap och klicka sedan på ”Gå vidare”.

4. I nästa steg väljer du leveransalternativ. Behåll ditt plastkort från 2020, det fungerar även för säsongen 2021. Som ett miljövänligt alternativ kan du välja att help skippa plastkortet och istället välja ett digitalt säsongskort som levereras kostnadsfritt direkt till din mailbox. Välj betalsätt, ”Slutför köp”.

De som är företagskunder kommer bli kontaktade av en säljare.

Olika sätt att köpa ditt säsongskort på
Säsongskorten köps via www.ostersundsfk.ebiljett.nu, i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 (tisdag till fredag 12-17, lördag 12-15) eller via AXS 0771-45 46 00 (25 kr tillkommer i serviceavgift).

Medlemskap
Det enskilda medlemskapet för 2021 kostar 250 kr. Familjemedlemskap för 2021 kostar 400 kr

Enskilt medlemskap tecknas på denna länk
Familjemedlemskap tecknas på denna länk

Younglings och Team 12-17
Info om Younglings och Team 12-17 kommer seanare.

Falkarna
Medlemskap i Falkarna tecknas på följande länk
Vid frågor om Falkarnas medlemskap kontakta: falkarnaosd@gmail.com

Förnya ditt säsongskort här
Köp ditt säsongskort här

Erbjudanden:
Norra Stå till extra billigt pris
Köp ditt säsongskort inför 2021 på Norra Stå till rabatterat pris:

Vuxen:                                              1200 kr.             (ord. pris 1850 kr)
Ungdom 7-17 år:                              650 kr.             (ord. pris 1200 kr)

Vid uppvisande av medlemskap i Falkarna säsongen 2021 ges 100 kr extra i rabatt på ovanstående priser. För att ta del av den extra Falk-rabatten kan köpet endast göras i ÖFK-Butiken.

Detta erbjudande gäller tills den 30:e november

För mer information kring säsongskort, var vänlig klicka här