Snart dags att anmäla sig till Team 12-17 för 2020

Ett samarbete mellan Östersunds FK, Reveljens Trafikskola & Biluthyrning och Region Jämtland Härjedalen – Mobilisering mot droger.

ÖFK Team 12-17 är en klubb där Du som är mellan 12 och 17 år erhåller fritt inträde, ståplats, på samtliga ÖFKs hemmamatcher i Allsvenskan 2020 förutsatt att Du förbinder dig att avstå alkohol och droger under hela året fram till 31 december. Du skriver på ett avtal där du bekräftar detta. Avtalet gäller tills vidare och Du kommer att få bekräfta det en gång per år tills det år Du fyller 18 år för att få möjligheten att få se samtliga hemmamatcher i Allsvenskan med ÖFK.

Du måste alltså vara alkohol- och drogfri kontinuerligt 24 timmar om dygnet över hela året för att få tillgång till detta erbjudande.

Fjolårets medlemmar samt de ungdomar som har blivit för gamla för Younglings (vår barngrupp 7-12 år) har förtur på medlemskap mellan måndag 2 mars t.o.m. söndag 8 mars. Medlemmar som fyller 18 år i år får inte vara med. Ni som var med i fjol har idag fått ett mail med länk till anmälningsformuläret. Har ni inte fått mailet och vill fortsätta att vara med i Team 12-17, ta kontakt med info@ostersundsfk.se

Ungdomar som inte varit med tidigare kommer att kunna ansöka mellan måndag den 9 mars och söndag 15 mars. Håll utkik på vår hemsida där vi kommer att publicera länken för anmälan.

Välkommen till ÖFK Team 12-17
Hälsar Östersunds FK