Tisdagen den 7 december släpps säsongskorten för 2022

Varmt välkomna till en ny säsong med Östersunds Fotbollsklubb! Tillsammans ska vi genomföra ett nytt fotbollsår med nya prestationer!

Tisdagen den 7 december klockan 12:00 kan du säkra ditt säsongskort inför säsongen 2022 i Superettan. Befintliga säsongskortsinnehavare kan förnya sina säsongskort och nya köpare kan välja sin plats inför nästa år. Även medlemskapen för 2022 släpps denna dag vid samma tidpunkt.

Östersunds FK som klubb startar ett mer långsiktigt arbete där vi nu ska jobba hårdare mot de unga i länet, för att de tillsammans med oss ska skapa en kultur där man går på fotboll som en naturlig höjdpunkt på veckan.

Vi släpper nu också en ny design på säsongskortet 2022 där vi vill lyfta fram våra supportrar som är grunden i denna fotbollsförening. Utan er är vi inget och därför ser vi det som en självklarhet att hylla er som står med oss i vått och tort.

Vi är en klubb som enbart funnits i 25 år. Genom dessa grunder för säsongskortet 2022 hjälper vi också till att kunna arbeta fram en supporterkultur som startar redan från de tidigaste åren i livet. Östersunds FK är ett lag som ska kunna räknas med både om ett år, 10 år och 100 år fram i tiden, säger David Lidström Hultén, Biljettansvarig i Östersunds FK.

Läs all information gällande säsongskort och medlemskap för 2022 här