Träffa Ian, Tom och Marco i ÖFK-shopen i dag

På lördag är det dags för den första tävlingsmatchen för säsongen när ÖFK möter Halmstad i Svenska Cupen. I dag torsdag kan du komma till ÖFK-shopen i Östersund och träffa lagkaptenen Tom Pettersson, tränaren Ian Burchnall och nye belgiska backen Marco Weymans mellan 15.30-17.00.

Intresset inför matchen mot Halmstad är otroligt stor, biljettförsäljningen går bra och spelarna i ÖFK förbereder sig inför den viktiga cupmatchen. Men i eftermiddag tar några i tränar- och spelargänget lite ledigt från träning och finns i vår ÖFK-shop på Storgatan i Östersund för att skriva autografer, för att sälja biljetter eller varför inte bli fotograferade tillsammans med er fans?

Ian Burchnall, tränare i ÖFK finns på plats, lagkaptenen Tom Pettersson är där också plus den nya spännande backen Marco Weymans med förflutet i PSV Eindhoven.

-Dessutom har vi rea på mängder av prylar i butiken, säger Diana Lindgren, ansvarig för ÖFK:s butik.

Ni är alltså välkomna till ÖFK-butiken på Storgatan 26 i Östersund mellan 15.30-17.00. Butiken öppnar redan klockan 12.00 och i butiken kan ni köpa biljetter inför matchen på lördag men också köpa ett säsongskort för hela den allsvenska säsongen 2019. Välkomna!