Träffa spelarna i ÖFK i vår butik – torsdag 15.00-17.00

Torsdag 27 juni har du möjlighet att träffa våra spelare i ÖFK-butiken på Storgatan 26 i Östersund. Utmana dem i en jongleringstävling eller i antisktsmålning. Fyra av våra spelare finns på plats mellan 15.00-17.00 i butiken.

På lördag spelar ÖFK hemma mot IFK Göteborg på Jämtkraft Arena med avspark klockan 16.00. Inför den matchen kan du som vill komma och prata fotboll med fyra av våra spelare. Mellan kl 15.00-17.00 finns Sam Mensiro, Jamie Hopcutt, Sixten Mohlin och Marco Weymans i ÖFK-butiken.

I vår butik finns det mängder av rea-varor och dessutom en hel del nya tuffa ÖFK-grejer som du kan handla i butiken. Vi har också en helt ny Fejen-kollektion som är ursnygg.

Om du handlar för 500 kr får du dessutom en matchbiljett  till matchen mellan ÖFK och IFK Göteborg! Välkomna!