Underhållning i TILL Restaurang Hörnsparken på lördag

Ladda upp inför matchen mot IFK Norrköping i TILL Restaurang Hörnsparken med fotbollsbuffé, pregame och underhållning från DJ´n Morgan Hall.

Ta med dig kompisgänget, kollegorna eller familjen och ladda upp inför lördagens hemmamatch mot IFK Norrköping på Jämtkraft Arena.

I restaurangen bakom Norra Läktaren kan du äta och dricka gott och samtidigt lyssna på uppsnack och DJ’n Morgan Hall som står för musiken.

Morgan är kanske mest känd för att under många år drivit Skivhörnan samtidigt som han på sidan om det ordnat flera konserter och spelat musik på krogarna i Östersund. Det senaste halvåret har Morgan spelat musik på Clarions välbesökta after work.

Du bokar bordsplats via restaurang Lime, antingen på mejl claes@limeostersund.se eller telefon 063-10 73 73. Biljetter köper du som vanligt via något av våra försäljningsställen – förslagsvis på nätet, ostersundsfk.ebiljett.nu.

Pris: 170 kr per person + matchbiljett.

Entréer och restaurang öppnar 14.00. Matchen startar 16.00.

Välkomna!