Uppladdning på Hos Andreas Frösön inför matchen mot AFC Eskilstuna

Restaurangägaren och ÖFK-supporten Andreas Eriksson bjuder in alla ÖFK supportrar till Uppladdning på Hos Andreas lokaler på Frösön nu på söndag den 9 oktober. Uppladdningen sker inför matchen mellan Östersunds FK och AFC Eskilstuna i Superettan några timmar senare.

Det bjuds på mat, matchbiljett samt supporterbuss.

Andreas kommer att bjuda alla ÖFK supporters på en grillbuffe samt lättdryck samt en matchbiljett till Norraste Stå. Baren kommer att vara öppen om man önskar att köpa något annat att dricka.

Klockan 14:00 kommer det att komma en supporterbuss att plocka upp gästerna utanför restaurangen och köra upp er till Jämtkraft Arena.

Restaurangen ligger på Öneslingan 19 och öppnar klockan 12:00.

Avgiftsbelagda parkeringsplatser finns i anslutning till restaurangen. Var vänlig att fylla i formuläret nedanför så vi vet på ett ungefär hur många som kommer att dyka upp.

Varmt välkomna och anmäl er fort då det är först till kvarn!

Anmäl er här

Evenemanget arrangeras inte av Östersunds FK, utan av Hos Andreas