Uppsving i ÖFK-Butiken

I och med att värmen börjar återvända och att den Allsvenska säsongen har påbörjats så har försäljningen i ÖFK-Butiken fått sig en skjuts uppåt.

-Vi ser fram emot en spännande vår och sommar. Nu inför säsongen har vi flertalet erbjudanden i vår välfyllda butik så ni supportrar kan kitta upp er under säsongen säger Mikael Dahlström, butiksansvarig i ÖFK-Butiken

ÖFK Butiken på Storgatan 26 slog upp dörrarna den 16 juli 2018 och har sedan dess varit mötesplatsen för både supportrar, kanslipersonal och hela laget. Vi ser fram emot en fantastisk kommande säsong.

Förra veckan anlände också årets matchtröjor till shoppen och de finns till försäljning för endast 799 kr för de med medlemskap, och 999 kr till ordinarie pris. De populära Adidas shortsen finns också nu till ett specialerbjudande för endast 50 kr.

Välkomna in!