Upptaktsträff på Allstar – träffa spelare och ledare

På onsdag 27 mars är det dags för alla som vill träffa och höra vad spelarna i ÖFK tycker och känner inför den allsvenska säsongen 2019. Med start 18.30 på Allstar i Östersund snackar vi upp säsongen, fansen får ställa frågor och vi bjuder på lite nyheter.

-Det här får ni inte missa, säger Mathias Madsen, ägare av Allstar!

På söndag 31 mars är det avspark för säsongen 2019 i Allsvenskan, det här är fjärde säsongen som ÖFK spelar i Allsvenskan och mängder av nya spelare har kommit till. Lägg därtill en mängd trotjänare som förra säsongen tog ÖFK till en sjätteplats i Allsvenskan så förstår ni att ÖFK säsongen 2019 har ett riktigt bra lag.

-Vi gör den här upptaktsträffen på Allstar i Östersund eftersom vi vill låta fansen få möjlighet att träffa och höra spelare och ledare inför säsongen på ett avslappnat sätt, säger Niclas Lidström som håller i samtalen tillsammans med spelarna och ledarna.

Ian Burcnall, Aly Keita, Charlie Colkett, Jenny Larsson, Tom Pettersson och Hosam Aiesh kommer till Allstar och berättar om laget och läget inför AIK-matchen.

Dessutom kommer Falkarna att vara på plats och ta reda på fansens frågor. Boka bord på Allstar redan nu och säkra din plats i restaurangen. Eventet kör igång 18.30 och håller på till cirka 20.00.

-Vi sänder dessutom detta live på vår hemsida och sociala kanaler så att alla, även de som inte kan komma till Allstar ska kunna följa det.

Boka bord kan ni göra här.