Valberedningen tar emot förslag till ÖFK:s styrelse 2020

Från och med idag tar ÖFK:s valberedning emot förslag till Östersunds Fotbollsklubbs föreningsstyrelse. Den nya valberedningen som valdes in på det extra årsmötet har nu kommit in i arbetet och kan ta emot nomineringar.

För att nominera klickar du på följande länk: https://ostersundsfk.se/valberedning/ . Det vi vill veta om den som blir nominerad är dess styrkor och egenskaper som gör att just den skulle passa i föreningsstyrelsen.

Den nya valberedningen består av ordförande Ingela Madsen, hemmahörande i Jämtland med ett väldigt stort intresse för fotboll, basket och givetvis ÖFK. Under 2018 så har Ingela varit koordinator i ÖFK Network där hon har nätverkat med samarbetspartners och ser nu fram emot att arbeta som ordförande i Östersunds Fotbollsklubbs valberedning.

Anders Ringfelter som till vardags jobbar med grafisk formgivning där han kvällar, nätter och helger har hjälpt ÖFK med grafiska lösningar. På sidan om är han styrelseledamot i supporterföreningen Falkarna där han har varit med och tagit fram Rött och Svart pumpar hjärtat med Annika Norlin. Hjärtat finns alltid för ÖFK.

Bert-Ove Svande som enligt han själv tillhör de mindre kända 56:orna i idrottens värld. Han jobbade med Östersunds FK i samband med starten 1996 där han arbetade med marknadsteamet och styrelsen. Efter ett antal år i Stockholm har han valt att flytta hem till Östersund. Hjärtat har alltid pumpat för ÖFK och kommer alltid att göra det.

Om det finns frågor till valberedningen går de att kontakta på: valberedning@ostersundsfk.se