Välkommen tillbaka Charlie

Charlie Colkett, som hittills i år varit tjänstledig, ansluter nu till ÖFK och kommer finnas med truppen till bortamatchen mot Häcken på söndag.

Charlie Colkett är en mycket uppskattad spelare med ett bra facit i ÖFK och kommer betyda ännu mer alternativ i matchpusslet och träningarna under hösten i den allsvenska säsongen för ÖFK.
Han ansluter senare under veckan då A-laget reser mot mötet med Häcken på Bravida Arena.

– Vi välkomnar Charlie tillbaka, han är en spelartyp, och människa  som kommer fortsätta bidra i teamet, och truppen, så det är fantastiskt kul att han åter är på Jämtländsk mark, säger sportchefen Adil Kizil.

Charlie Colkett på mittfältet eller där huvudtränaren Amir Azrafshan vill ha honom blir en tillgång såklart.

– Vi är såklart jätteglada att Charlie är tillbaka, och det ska bli  kul att ha honom med under resten av säsongen, säger Amir Azrafshan.

Välkommen tillbaka Charlie- önskar hela ÖFK.

För mer information kontakta:
Adil Kizil-Sportchef

Håkan Lundqvist