Välkomna på medlemsmöte 24 januari på Storsjöteatern

Torsdag 24 januari är alla medlemmar i Östersunds FK välkomna till Storsjöteatern för ett medlemsmöte. På medlemsmötet kommer alla medlemmar att få möjlighet att ställa frågor till representanter från klubben.

Medlemsmötet är till för att alla medlemmar i Östersunds FK ska få möjlighet att ställa frågor till representanter från styrelsen, tränarstaben och även från kansliet.

Medlemsmötet är öppet för alla medlemmar i Östersunds FK. Ta med erat medlemskort och visa upp vid entrén till Fredssalen på Storsjöteatern.

När du tecknar medlemskap i ÖFK får du en orderbekräftelse, Ordernumret är ditt medlemsnummer och det är det du ska ha med dig till mötet.

Det finns alltså inga fysiska medlemskort utan bara digitalt medlemskort. Har du inte hunnit teckna medlemskap ännu så går det att göra bara att göra det i ÖFK-butiken på Storgatan 26 i Östersund eller på nätet på ofkbutiken.se

Medlemsmötet startar 18.30 och vi bjuder på fika i anslutning till mötet. Vi öppnar kl 18.00. Det är bra om du kommer i tid så att alla hinner in.

Ingen föranmälning till mötet behövs.

Välkomna till ÖFK:s medlemsmöte torsdag 24 januari klockan 18.30.