Välkomna tillbaka

Fotbollsåret 2020 blir ett annorlunda år jämfört med tidigare säsonger. Som läget är nu så får inte publik tillträde på arenan på grund av det rådande läge med Coronaviruset, COVID 19. Varje fotbollsförening i Sverige, Europa och världen hålls levande av deras medlemmar, likaså ÖFK. Supportrar som besöker Jämtkraft Arena under matchdagar är det som skapar evenemanget. Vi vet hur många som har sett fram emot att klä sig i den rödsvarta tröjan för att tillsammans sjunga upp med Annika Norlins, Rött och Svart Pumpar Hjärtat. Tillsammans, oavsett var, oavsett vinst eller förlust, så står vi upp för vårt ÖFK!

Vi vill via detta uppmana er supportrar som köpt ert säsongskort att fortsätta stötta Östersunds Fotbollsklubb, och visa detta genom att behålla ert säsongskort. Vi som är personal, spelare och ledare vill tacka er för stödet ni har gett oss i alla år, och hoppas att vi snart kan välkomna er tillbaka till Jämtkraft Arena igen!
Tack för ditt stöd!

Via detta formulär bekräftar du som innehavare att du behåller ditt säsongskort för 2020 oavsett hur många matcher som du inte får se på Jämtkraft Arena och utan ekonomisk ersättning. Tillsammans så hoppas vi se dig på arenan igen!

#vigerossaldrig #välkomnatillbaka