Vinst i genrepet mot Gävle fortsätt ge oss ditt rödsvarta stöd

ÖFK vann lördagens träningsmatch mot Gävle med 1-0, efter insats högt i banan som öppnade upp för Blair Turgott att göra matchens enda mål. Det syns att det är ett taggat, och lustfyllt ÖFK som nu laddar om inför Svenska cupen som närmar sig.
Lägg datumen 21 februari, 27 februari och 7 mars på minnet.
Först ut är Landskrona BoIS, därefter dags för Akropolis och sist ut tar vi oss an Mjällby.

Vi har gjort det förr, vunnit Svenska Cupen, något vi bär med stolthet. Vi ska upprepa resan, med respekt och ödmjukhet ska vi vinna fotbollsmatcher.
Vi gör det för att vår publik, supportar, fans och sponsorer finns med oss, vi gillar er.
Nu behöver vi alla rödsvarta hjärtan ännu mer, inhandlar du ett säsongskort hjälper det oss en värdefull bit på vägen. Säsongskortet kan du säkra här och samtidigt ge oss det vi behöver, tillsammans för Elitfotbollen i länet.

Ur det mörka kommer så småningom det ljusna, där stunderna på Jämtkraft Arena kommer att återkomma, med vrålet från tusentals på välfyllda läktare, känslan av pirret i magen då höger och vänsterkanoner lossar sin kraft. Lagprestationer som får oss att fundera hur det ens är möjligt. Det kommer att bli så, kanske förr än vi anar.
Vi ger oss aldrig!