Widgren: – Tiden går fort när man har roligt!

Häromdagen blev det klart att Dennis Widgren lämnar Östersunds FK. Nu skriver han själv om sina känslor efter beskedet att han lämnar klubben som han tillhört så länge.

” Hej och gott nytt år fotbollsvänner! Tiden går fort när man har roligt eller hur?

Nu har jag hunnit blivit 10 år äldre sen jag sprang runt den rödsvarta tröjan för första gången. Men det känns som det var igår!

Jag lämnar med många fina minnen som jag alltid kommer bära med för resten av mitt liv. Även om min tid är slut för den här gången vet att resan är långt ifrån slut för ÖFKs del.

Det finns fantastiska personer med stora fotbollshjärtan i klubben som kommer leda klubben framåt. I många år framöver. Ni behöver inte vara oroliga.

Till sist finns det alldeles för många jag vill tacka för den här tiden så ingen nämnd ingen glömd. Så tack alla!

På återseende! #19″