1 200 sålda säsongskort – så här gör du för att skaffa din plats

Försäljningen av säsongskort pågår för fullt hos ÖFK. Varje dag kommer det in besökare som köper säsongskort inför 2019.

-Vi har så här långt sålt över 1 200 säsongskort men vi hoppas förstås att sälja lite till, säger Martin Johansson, vd på ÖFK som förklarar att ett med ett säsongskort stödjer du inte bara föreningen utan du får en mängd förmåner.

Köerna till Jämtkraft Arena i samband med allsvenska matcher brukar vara långa. Förra säsongen hade ÖFK ett publiksnitt på över 6 000 åskådare per match. Det är den högsta publiksiffran som ÖFK någonsin har haft under en seriesäsong och intresset för klubben blir bara större och större.

-Vi märker redan nu att intresset för laget har blivit större och större. Vi har mängder med intressanta nyförvärv som folk är nyfikna på och vi slutade sexa förra säsongen i Allsvenskan, förklarar Martin Johansson, vd för ÖFK.

Med ett säsongskort i handen slipper du långa köer vid insläppen till Jämtkraft Arena, du har också en fast stol hela säsongen i Allsvenskan 2019. Dessutom blir priset per match lägre än om du skulle köpa styckebiljetter.

-Dessutom finns det andra förmåner som kommer under säsongen. Skulle vi avancera i exempelvis Svenska Cupen får förstås årskortsinnehavarna förtur till att köpa såna biljetter. Kort och gott, köp säsongskort.

Säsongskorten kan du hjälpa online eller varför inte kom förbi i vår butik och köp ditt kort. Du kan välja om du vill ha ett fysiskt kort att ha i plånboken eller om du hellre vill ha en elektronisk biljett i mobilen.

Klicka här för att se hur du köper säsongskort!

Martin Johansson, vd för ÖFK