Thomas Näsholm blir ny fystränare för Östersunds FK

Östersunds FK håller på att spika ledarstaben inför den kommande säsongen. Klubben kan nu presentera Thomas Näsholm som blir ny fystränare för a-laget, och kommer ha ett helhetsansvar för spelarnas fysiska status. Vi önskar han varmt välkommen till klubben!

Thomas Näsholm har mer än 20 års erfarenhet inom branschen, där han arbetat som personlig tränare och hjälpt både privatpersoner och elitidrottare att nå sina mål. Mellan åren 2010 till 2012 var Näsholm verksam inom klubben, och är nu tillbaka.

-Det ska bli otroligt roligt att ta sig an det här uppdraget. Förhoppningarna är att vi ska ha ett lag som kan konkurrera och skapa sportsliga framgångar. Genom att göra det fysiska arbetet samtidigt som de utvecklar sig på planen kommer vi absolut kunna ha ett lag som kan prestera, säger Thomas Näsholm, ny fystränare i Östersunds FK.