Biljettsläpp inför de kommande matcherna efter uppehållet

På söndag klockan 15:00 ställs ÖFK mot Örgryte IS i Superettans sista match innan sommaruppehållet startar. Imorgon lördag klockan 12:00 öppnar biljettförsäljningen inför de tre kommande hemmamatcherna som är efter sommaruppehållet. Det första biljettsläppet erbjuder förtur till säsongskortsinnehavare samt medlemmar som vill köpa fler biljetter än befintligt säsongskort. På söndag klockan 12:00 öppnar det allmänna biljettsläppet, och du kommer dessutom kunna köpa biljetter på plats på arenan till de kommande matcherna. Läs nedan all information om hur du köper biljetter inför matcherna.

Kommande matcher som biljettsläppet omfattar
Östersunds FK v GIF Sundsvall (Träningsmatch) – Lördag 1 juli 13:00
Östersunds FK v Landskrona BoIS – Lördag 15 juli 17:00
Östersunds FK v GIF Sundsvall – Lördag 29 juli 13:00

Medlemmar och säsongskortsinnehavare
Imorgon lördag den 10 juni klockan 12:00 kommer medlemmar och säsongskortsinnehavare erhålla en förköpslänk där medlemmar får förtur att köpa biljetter, och säsongskortsinnehavare får förtur att köpa extra biljetter utöver sitt säsongskort.

Allmänt biljettsläpp
På söndag den 11 juni klockan 12:00 kommer allmänheten kunna köpa sina biljetter på ostersundsfk.ebiljett.nu. Ni kommer också i samband med söndagens match kunna köpa biljetter på arenan för de kommande matcherna.

Förköpa biljetter fysiskt
Önskar ni köpa biljetter på Jämtkraft Arena inför matcherna? Vänligen besök kansliet på Jämtkraft Arena på veckodagar mellan 08:00 till 16:00. Vänligen kontakta oss innan via mail till info@ostersundsfk.se

Restaurang Hörnsparken
Vill du köpa till fotbollsbuffé i Restaurang Hörnsparken? Lägg till buffébiljetter till Hörnsparken i samband med att du köper din matchbiljett. Du kan också köpa buffébiljett i efterhand.

Erbjudande Falkarna
Som medlem i Falkarna erhåller du 10% rabatt på förköpsbiljetter. Du får denna rabatt genom att ange den rabattkod på biljettsidan som Falkarna har distribuerat till dig som medlem. För frågor, kontakta Supporterföreningen Falkarna.

Biljettförsäljning matchdag
Två timmar innan avspark öppnar biljettförsäljningen på arenan i biljettcentret utanför huvudläktaren på respektive match. Att förköpa biljetter är alltid billigare då det tillkommer en avgift på 30 kronor när biljetter köpes på arenan.

Information till bortasupportrar GIF Sundsvall och Landskrona BoIS
Som bortasupporter kan du köpa dina biljetter på det allmänna biljettsläppet. Skulle er sektion ändras inför match kommuniceras detta till er samt till gästande förening.

På träningsmatchen den 1 juli hänvisas GIF Sundsvalls bortasupportrar att köpa biljetter på de yttre sektionerna på D4 på den Östra Läktaren (huvudläktaren).