Biljettsläpp inför de tre kommande hemmamatcherna

Efter helgens match mot Jönköpings Södra som slutade 3-3 är Östersunds FK fortfarande obesegrade i årets Superettan. Imorgon, tisdag klockan 12:00 öppnar biljettförsäljningen inför de tre kommande hemmamatcherna innan sommaruppehållet. Det första biljettsläppet erbjuder förtur till säsongskortsinnehavare samt medlemmar som vill köpa fler biljetter än befintligt säsongskort. På onsdag öppnar det allmänna biljettsläppet. Läs nedan all information om hur du köper biljetter inför matcherna.

Kommande matcher som biljettsläppet omfattar
Östersunds FK v Utsiktens BK – Söndag 28 maj 13:00
Östersunds FK v Västerås SK – Söndag 4 juni 17:00
Östersunds FK v Örgryte IS – Söndag 11 juni 15:00

Medlemmar och säsongskortsinnehavare
Imorgon tisdag den 9 maj klockan 12:00 kommer medlemmar och säsongskortsinnehavare erhålla en förköpslänk där medlemmar får förtur att köpa biljetter, och säsongskortsinnehavare får förtur att köpa extra biljetter utöver sitt säsongskort.

Allmänt biljettsläpp
På onsdag den 10 maj klockan 12:00 kommer allmänheten kunna köpa sina biljetter på ostersundsfk.ebiljett.nu.

Förköpa biljetter fysiskt
Önskar ni köpa biljetter på Jämtkraft Arena inför matcherna? Vänligen besök kansliet på Jämtkraft Arena på veckodagar mellan 08:00 till 16:00. Vänligen kontakta oss innan via mail till david.hulten@ostersundsfk.se

Restaurang Hörnsparken
Vill du köpa till fotbollsbuffé i Restaurang Hörnsparken? Lägg till buffébiljetter till Hörnsparken i samband med att du köper din matchbiljett. Du kan också köpa buffébiljett i efterhand.

Erbjudande Mors Dag i samband med matchen mot Utsiktens BK
I samband med matchen mot Utsiktens BK den 28 maj firar vi mors dag. För att uppmärksamma detta har vi ett fantastiskt erbjudande! När du köper tre biljetter eller fler får du en av biljetterna för endast 50 kronor på sitt- eller ståplats. Denna biljett gäller endast för mammor. Så passa på att hylla alla mammor där ute och få med dem på denna match! Före och under matchen kan ni gärna lägga ut inlägg på sociala medier med hashtaggen #JagOchMorsan

Erbjudande Veterandagen i samband med matchen mot Utsiktens BK
I samband med matchen mot Utsiktens BK uppmärksammar vi också Försvarsmaktens Veterandag. Jämtlands Fältjägarkår kommer vara närvarande under evenemanget. För att hylla våra veteraner i samband med matchen erbjuder vi bland annat matchbiljett för 50 kronor på sitt- eller ståplats. Detta gäller vid uppvisande av Veterankort i biljettförsäljningen på matchdagen.

Erbjudande Falkarna
Som medlem i Falkarna erhåller du 10% rabatt på förköpsbiljetter. Du får denna rabatt genom att ange den rabattkod på biljettsidan som Falkarna har distribuerat till dig som medlem. För frågor, kontakta Supporterföreningen Falkarna.

Biljettförsäljning matchdag
Två timmar innan avspark öppnar biljettförsäljningen på arenan i biljettcentret utanför huvudläktaren på respektive match. Att förköpa biljetter är alltid billigare då det tillkommer en avgift på 30 kronor när biljetter köpes på arenan.

Information till bortasupportrar Utsiktens BK, Västerås SK och Örgryte IS
Som bortasupporter kan du köpa dina biljetter på det allmänna biljettsläppet. Skulle er sektion ändras inför match kommuniceras detta till er samt till gästande förening.