Evenemangsinformation inför dagens hemmamatch mot Dalkurd FF

Idag lördag klockan 13:00 sparkas matchen mellan Östersunds FK och Dalkurd FF igång på Jämtkraft Arena. Nedan kommer all information om evenemanget för dig som planerar att besöka Jämtkraft Arena.

Biljetter
Biljetter går att köpa via ostersundsfk.ebiljett.nu, samt på plats på Jämtkraft Arena i biljettkuren utanför huvudläktaren. På Jämtkraft Arena kommer biljetter enbart kunna köpas via Swish. Biljettpriserna är mellan 100kr per person till 330 kr per person. Vänligen observera att ÖFK-Butiken på Storgatan i Östersund är stängd idag.

Parkering
Vi hänvisar supportrar som ska gå på matchen mellan Östersunds FK och Dalkurd FF att parkera era fordon på den primära parkeringen vid den Östra läktaren (Huvudläktaren)

Vi samarbetar med Aimo park för en smidig och digital lösning via mobilen. Det du behöver göra är att ladda ned appen för att kunna betala avgiften.

Kom igång med MobilPark – gör så här:

1. Ladda ner appen via App Store eller Google Play

2. Registrera dig och välj zonkod 1111

3. Starta din parkering

Entréer
Jämtkraft Arena öppnar klockan 12:00 för allmänheten och 11:30 för gäster i Loungen på Jämtkraft Arena och loger. Entréer på Östra läktaren samt Västra läktaren kommer vara öppna. Vänligen passera vid rätt entré vid insläppet.

Läktare och sektioner
Hela arenan är öppen förutom Södra läktaren. Dalkurds bortasupportrar hänvisas till sektion F på den västra läktaren.

Kiosk och ÖFK-Shopen
Vänligen observera att Jämtkraft Arena är en kontantfri arena. Kiosker på markplan kommer vara öppen under matchen. Dessutom kommer också ÖFK-Shopen hållas öppen från att arenan öppnar. Kitta er på plats i en rödsvart halsduk eller matchtröja.

Varmt välkomna till Jämtkraft Arena