Evenemangsinformation inför morgondagens Norrlandsderby

Imorgon lördag klockan 14:00 spelas Norrlandsderbyt på Jämtkraft Arena mellan Östersunds FK och GIF Sundsvall. Nedan kommer all information för dig som planerar att besöka Jämtkraft Arena.

Biljetter
Biljetter går att köpa via ostersundsfk.ebiljett.nu, samt på plats på Jämtkraft Arena i biljettkuren utanför huvudläktaren. På Jämtkraft Arena kommer biljetter enbart kunna köpas via Swish. Biljettpriset är 100kr per person och i priset ingår gratis kaffe och te. Vänligen observera att ÖFK-Butiken på Storgatan i Östersund är stängd imorgon.

Entréer
Jämtkraft Arena öppnar klockan 13:00. Endast entréer på insläppet Östra-syd kommer vara öppet. Dessa är vändkorsen belägna på Huvudläktarens sydligaste entré.

Uthämtning av biljetter för er som köpte säsongskort senast första februari
Alla som införskaffade sitt säsongskort innan den första februari får hämta ut en varsin biljett till de båda träningsmatcherna för varje säsongskort som man innehar. Dessa går endast att hämta ut digitalt via länken ni har fått tilldelade på mailen.

Läktare och sektioner
Hela Östra läktaren (Huvudläktaren) kommer vara öppen för publik där Falkarna hänvisas köpa biljetter på sektion B1 Röd Nedre.

Kiosk och ÖFK-Shopen
Vänligen observera att Jämtkraft Arena är en kontantfri arena. En kiosk på markplan kommer vara öppen under matchen. Kiosken innehar endast lättare utbud i form utav fika och dryck. Dessutom kommer också ÖFK-Shopen hållas öppen från att arenan öppnar. Kitta er på plats i en rödsvart halsduk eller matchtröja och ladda upp inför säsongen.