Fri entré för ungdomar i hemmapremiären på Norra Stå

Starten på Superettan 2023 börjar närma sig mer och mer. Imorgon lördag spelas den näst sista träningsmatchen, då mot IFK Norrköping innan Jämtkraft Arena ska fyllas den 2 april. Östersunds FK meddelar nu att samtliga ungdomar upp till 17 år får fri entré på Norra stå i hemmapremiären.

Målsättningen är att skapa en magisk inramning under säsongen, och inte minst i årets första hemmamatch i seriespelet. Den 2 april klockan 15:00 ställs ÖFK mot GAIS. Samtliga ungdomar upp till 17 erbjuds fri entré på Norra stå denna match. Biljett hämtas antingen ut online via vår biljetthemsida, eller på matchdagen i biljettcentret. I samband med inpassering på arenan kan du behöva visa upp legitimation för att styrka din ålder.

Vi som klubb ser att ungdomarna är en viktig del av publiken, och är en betydande del i det fortsatta arbetet med att öka intresset för den jämtländska fotbollen. Vi önskar samtliga varmt välkomna till en magisk hemmapremiär!