Fri match för fotbollsföreningar inom JHFF på lördag

Lördagen den 20 augusti klockan 15:00 ställs Östersunds FK mot IF Brommapojkarna hemma på Jämtkraft Arena i Superettans 20:e omgång. Till matchen bjuder Östersunds FK in samtliga ungdomsföreningar inom Jämtland/Härjedalens fotbollsförbund att få fritt inträde till matchen.

Varje ansvarig lagledare behöver senast fredagen den 19 augusti klockan 12:00 skicka in anmälan om antalet spelare och ledare till David Lidström Hultén, biljettansvarig på Östersunds FK. Anmälan görs till david.hulten@ostersundsfk.se där mailet ska märkas som ”Föreningsbiljett DITT KLUBBNAMN 20 AUG”. I mailet behövs också information gällande vilken förening, grupp samt ansvarig ledare som hämtar ut biljetterna inom föreningen som önskar tillträde. Biljetterna hämtas ut på matchdagen i ackrediteringsluckan av ansvarig ledare. Giltig legitimation ska kunna uppvisas för att hämta ut biljetter.

Varmt välkomna!