Fritt inträde inför de två kommande hemmamatcherna i Superettan

Det återstår endast fyra matcher i årets säsong av Superettan. Två av dessa matcher spelas på Jämtkraft Arena, och inför slutspurten av Superettan behövs allt möjligt stöd som går att få på matcherna. Därför väljer Östersunds FK att öppna upp Jämtkraft Arena för fritt inträde till matcherna mot Trelleborg och Norrby.

Vi hoppas att så många av jämtarna, östersundarna och supportrarna tar sig till arenan och lyfter laget för de sista poängen. Biljetterna släpps idag torsdag klockan 12:00 och ni kan både hämta ut biljetter på vår biljettsida, eller i ÖFK-Butiken på Storgatan i Östersund.

Östersunds FK ligger för närvarande på en sextonde plats i Superettan med 23 inspelade poäng. När det nu återstår fyra matcher finns det tolv poäng kvar att spela om, och vi kommer göra allt som krävs de sista matcherna. Redan till helgen ställs ÖFK mot Dalkurd på Studenternas IP i Uppsala, och vår fantastiska supporterförening Falkarna arrangerar en bussresa till matchen. Du kan läsa mer om resan här och hur du bokar en plats.

Inför hemmamatcherna mot Trelleborgs FF den 22:a oktober och Norrby IF den 5:e november kommer det vara fritt inträde för samtlig publik under matcherna. För att få inträde på arenan behöver du som supporter hämta ut din matchbiljett från idag klockan 12:00. Detta gör du antingen på vår biljettsida, ostersundsfk.ebiljett.nu, eller i ÖFK-Butiken på Storgatan i Östersund. Du kommer också kunna hämta ut biljetter på plats på Jämtkraft Arena i Östersund.

Precis som tidigare kommer du kunna boka upp till 10 biljetter på sällskap. Vänligen hämta ej ut fler biljetter än vad som ni tror kommer användas av ert sällskap. Vi har stora förhoppningar att mycket publik ska ta sig till arenan, och vi ska tillsammans göra allt som går för att stötta laget för tre poäng i matcherna som återstår.