Ghoddos situation var en punkt på ÖFK:s styrelsemöte

Under tisdagen hölls styrelsemöte i Östersunds FK.

En av punkterna handlade förstås om Saman Ghoddos.

– Vi hoppas kunna ge besked den närmaste veckan vad som händer med Saman Ghoddos. Naturligtvis var det viktigt att informera hela styrelsen om statusen kring en eventuell försäljning av honom, sa ÖFK:s vd Martin Johansson efter styrelsemötet.

Under mötet hyllades också a-lagets fantastiska arbete där både spelare och ledare klarat de stora förändringar som skett i gruppen under de senaste månaderna. Trots stora förändringar i spelar- och ledarstaben har framgångarna fortsatt.

Akademiansvarige Mats Pettersson varv inbjuden till styrelsemötet för att presentera akademins arbete och hur akademin ska utvecklas. Även Daniel Kindberg (ordförande med time out från styrelsearbete) var inbjuden under en mötespunkt för att informera om nuvarande transferfönster och kommande transferfönster samt läget i A-laget.

Martin Johansson lämnade också en positiv ekonomisk rapport. För den som är intresserad av rapporten är ett tips att besöka medlemsmötet nästa vecka.

– Ja, den ekonomiska rapport som jag lämnade på styrelsemötet kommer medlemmarna att få ta del av den 30:e augusti, säger Martin Johansson.

Närvarande på styrelsemötet:

Martin Johansson (vd), Hans Carlsson (vice ordförande), Maj-Britt Rigvall (ledamot), Karin Wahlén (ledamot), Lars Landin (adjungerad sekreterare), Ulf Dahlén (adjungerad ledamot), Gunilla Olsén Eriksson (adjungerad ledamot).