Imorgon på hemmapremiären behöver vi er!

Imorgon på hemmapremiären behöver vi er! Ni har under åren stöttat oss i Östersunds FK på olika tillvägagångssätt. Ni har funnits där när vi behöver er som mest, och varit där i vått och torrt. Vi är oerhört tacksamma för att ni match efter match visar ert engagemang, både vid vinst eller förlust.

Imorgon söndag ställs vi mot Skövde AIK i hemmapremiären av Superettan 2022. Det är ett nytt lag, en delvis ny ledarstab och en helt ny säsong med nya förutsättningar. Totalt har spelarrotationen landat på 29 spelare, där 15 spelare har hämtats in och 14 har lämnat oss. Vi har en spännande säsong framför oss och vi hoppas att ni är med oss på vägen tillbaka!

Ursäkter finns alltid till diverse saker, men det finns ingen ursäkt till att uppskattning inte har visats tillräckligt för er som alltid har funnits med oss. Detta är något vi kommer börja göra nu i bästa mån. Vi har alltid ambitionen att göra det bästa för er supportrar, och kan inleda med att säga ett stort tack till er. Tack för att ni finns, tack för att ni stöttar oss och tack för att ni är en del av Östersunds FK. Utan er är vi inget.

Imorgon 15:00 sparkar Superettan 2022 igång på Jämtkraft Arena. Vi hoppas att så många av er som möjligt har möjlighet att ta sig till arenan. Samtliga biljetter, oavsett vart på arenan kostar 100 kr. Imorgon på hemmapremiären behöver vi er, och vi hoppas att vi syns på Jämtkraft Arena!

Köp er biljett här
Teckna ert medlemskap här