Information om biljettsläppet inför Norrlandsderbyt och matchen mot Oddevold

Imorgon tisdag klockan 12:00 släpps förtursbiljetterna till Norrlandsderbyt mot GIF Sundsvall samt matchen mot Oddevold. Du som medlem erhåller förtur att säkra biljetter redan under morgondagen. Allmänheten får möjlighet under onsdagen att säkra sina biljetter.

Kommande matcher som biljettsläppet omfattar
Östersunds FK v GIF Sundsvall – Onsdag 18 september 19:00
Östersunds FK v Oddevold – Måndag 30 september 19:00

Förut som medlem
Imorgon tisdag den 27 augisti klockan 12:00 kommer du som medlem få förtur att köpa dina biljetter. Du som har tecknat ditt medlemskap för 2024 kommer erhålla en biljettlänk på din mail. Har du redan ett säsongskort kommer du här få möjligheten att köpa fler biljetter innan alla andra.

Allmänt biljettsläpp
På onsdagen den 28 augusti klockan 12:00 kommer allmänheten tillåtas köpa biljetter. Biljetter går från denna tidpunkt att köpa på ostersundsfk.ebiljett.nu