Kevin Jablinski och Albin Winbo lämnar ÖFK

Spelartruppen är just nu på semester och inväntar återstarten av Superettan efter sommaruppehållet. Klubben kan idag meddela att Kevin Jablinski och Albin Winbo avslutar sin tid i klubben. Vi tackar dem båda för sina insatser i ÖFK och önskar de ett fortsatt lycka till i sina karriärer på fotbollsplanen.

På torsdagen under den kommande veckan återsamlas laget efter några välförtjänta dagar ledigt. Två spelare som inte kommer vara på plats vid samlingen är Kevin Jablinski och Albin Winbo.

Kevin Jablinski anlände till ÖFK under januarifönstret 2022, och var en av de första spelarna i Magnus Powell och Stefan Lundins lagbygge. Kevin kommer nu gå vidare i sin karriär och klubben önskar honom ett stort lycka till i sin nästa klubbadress.

Albin Winbo kom in som en förstärkning i slutet på april där han omgående tilldelades en plats i matchtruppen. Klubben tackar Albin för sin tid och önskar honom fortsatt lycka till i karriären.