Köp biljetter inför kommande helgers träningsmatcher

I natt vid 02:00 ankom spelartruppen och ledarna till Jämtkraft Arena efter ett två veckors långt träningsläger i Antalya. Nu ska laget ta nya tag och ladda upp inför starten på Superettan den 3 april.

Redan nu på lördag klockan 14:00 ställs Östersunds FK mot den norska klubben Levanger FK på Jämtkraft Arena. Information till nuvarande säsongskortsinnehavare har mailats ut hur de hämtar ut sina fribiljetter för matcherna mot Levanger och GIF Sundsvall, och uppstår problem så vänligen maila David Lidstrom Hultén, biljettansvarig på Östersunds FK.

Vänligen observera att säsongskorten ej gäller som inträde till träningsmatcherna, utan säsongskortsinnehavare måste hämta ut biljetter.

Biljettköp för matcherna
Biljetter säljs via ostersundsfk.ebiljett.nu samt i ÖFK-Butiken. Försäljning kommer också bedrivas via Swish under matchdag för dem som önskar. Priset är 100kr per person och i priset ingår också kaffe.

Uthämtning av biljetter för er som köpte säsongskort senast första februari
Alla som införskaffade sitt säsongskort innan den första februari får hämta ut en varsin biljett till de båda träningsmatcherna för varje säsongskort som man innehar. Denna biljett går antingen att hämta ut i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund, eller digitalt via en kampanjkod som mejlas ut.

Evenemangsinfo och läktare
Jämtkraft Arena öppnar klockan 13:00. Vänligen observera att Jämtkraft Arena är en kontantfri arena. Hela Östra läktaren (Huvudläktaren) kommer vara öppen för publik där Falkarna hänvisas köpa biljetter på sektion B1 Röd Nedre. GIF Sundsvalls supportrar hänvisas till de svarta sektionerna på D4 på matchen den 26 mars.

Kiosk och ÖFK-Shopen
En kiosk på markplan kommer vara öppen under matchen. Dessutom kommer också ÖFK-Shopen hållas öppen från att arenan öppnar. Kitta er på plats i en rödsvart halsduk eller matchtröja och ladda upp inför säsongen.

Varmt välkomna till de första hemmamatcherna för 2022 på Jämtkraft Arena!