Biljettsläpp imorgon inför hemmapremiären i Superettan

Årets premiär i Superettan börjar närma sig! Imorgon torsdag klockan 12:00 släpps de första biljetterna inför matchen. Nedan får ni all information inför biljettsläppet till hemmapremiären.

Biljettsläppet till matchen mot Skövde AIK den 3 april klockan 15:00 sker i två steg. Först har medlemmar i Östersunds FK förtur innan den ordinarie försäljningen för allmänheten öppnar. Här är datumen att hålla koll på:

Torsdag 17 mars 12:00 – 18 mars 12:00: Förtur för medlemmar och säsongskortsinnehavare som får en länk på mailen, och får möjlighet att köpa biljetter i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund.

Fredag 18 mars 12:00: Ordinarie biljettsläpp via ostersundsfk.ebiljett.nu, ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund och via AXS.

Bortasupportrar hänvisas köpa biljetter på Sektion F på Västra läktaren.

Varmt välkommen till hemmapremiären 2022!