Köp säsongskort – var med i utlottningen exklusiva priser

Har du inte köpt säsongskort för ÖFK:s hemmamatcher är det hög tid att göra det nu. Alla som köper säsongskort före 5 februari kan vinna fina priser exempelvis en VIP-resa till bortapremiären mot AIK, en heldag med ÖFK eller presentkort i ÖFK-butiken.

Under 2019 spelar ÖFK 15 hemmamatcher i Allsvenskan, nu är det dags för dig att köpa ett säsongskort och på det sättet stödja ÖFK och heja fram laget i ditt hjärta.

Det är billigare att köpa säsongskort jämfört med om du köper biljett varje gång du ska gå på matcherna. Du slipper köa och har en och samma plats vid varje match. Dessutom har du viss förtur om ÖFK skulle spela andra turneringar än Allsvenskan under 2019.

Alla som köper ett säsongskort före 5 februari är med i utlottningen av fina priser. Detta gäller förstås alla som redan har köpt ett säsongskort för ÖFK.

Priserna är bland annat en VIP-resa till Stockholm med flyg och plats i VIP-lougen på Friends Arena. Ett annat fint pris som lottas ut är en heldag med ÖFK:s spelare, ät frukost med Aiesh, Pettersson eller Keita på Ungdomens hus. Häng med på en träning och snacka lite med Ian Burchnall.

Allt ni behöver göra är att köpa ett säsongskort så är ni med i utlottningen av dessa priser.

Gå in här för att köpa ditt säsongskort.