Nu kan du köpa biljetter till ÖFK:s cupmatch mot GAIS

Nu är biljetterna till ÖFK:s hemmamatch i Svenska Cupen släppta. Machen spelas lördag 29 februari mot GAIS och startar klockan 14.30. Biljetterna kostar 150 kronor för vuxen och det är gratis inträde för ungdom/barn under 18 år.

Biljettpriser, 18 år och uppåt – 150 kr
0-17 år – Fri entré (fribiljetter hämtas i ÖFK-shopen eller i luckan matchdag)

Valfri placering (onumrerat) gäller på Östra Läktaren
Biljetter köpes i ÖFK-butiken, på ostersundsfk.ebiljett.nu eller i luckan matchdag
Köp en biljett och få en supporterhandske på köpet!

Falkarna & Gästande supportrar
Klackbiljetten kostar i denna match 50 kr. Biljett köpes i ÖFK-butiken eller i luckan matchdag mot uppvisande av medlemskap i Falkarna.
0-17 år: Fri entré (biljetter hämtas i ÖFK-shopen / luckan matchdag eller maila biljett@ostersundsfk.se)
Falkarna hänvisad till sektion B1

Biljett för Gästande supporter kostar i denna match 50 kr. Biljett köpes i ÖFK-butiken eller i luckan matchdag.
Gästande lag hänvisas till sektion södra stå

I ÖFK-butiken laddar vi upp inför säsongens första tävlingsmatch!
Valfri halsduk 150 kr (ord.pris 250 kr)
Mössa med tofs 150 kr (ord.pris 250 kr)

Här går du in och köper dina biljetter till cupen!

Vi ses på Jämtkraft Arena!