Nya biljettpriset och matchinformation om återstarten av Superettan

Idag måndag klockan 14:30 återsamlas truppen efter sommarledigheten när de ska genomföra sitt första träningspass på Hofvallen. Dagens träning blir det första passet inför återstarten av Superettan i slutet av juni. När Superettan återstartar presenterar Östersunds FK idag nya biljettpriser inför kommande hemmamatcher på Jämtkraft Arena.

Återstarten hemma på Jämtkraft Arena är mot Utsiktens BK den 2 juli klockan 15:00. Inför den matchen kommer det sättas nya biljettpriser. Restaurang Hörnsparken kommer dessutom att öppnas upp, där information om restaurangen samt biljettköp presenteras inom kort. Biljettsläppet är planerat imorgon tisdag den 14 juni för säsongskortsinnehavare och medlemmar. Biljettsläppet för allmänheten är onsdag den 15 juni klockan 12:00.

Nuvarande årskortsinnehavare kommer dessutom inför återstarten på Jämtkraft Arena att tilldelas två biljetter som de får tilldela anhöriga, nära eller kära för följa med på matchen. Dessa biljetter hämtas ut antingen i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund, eller följa instruktioner i det mail som skickas ut i början av kommande vecka.

Vi i Östersunds FK önskar samtliga personer välkomna till arenan.

Nedan kommer information om de uppdaterade biljettpriserna som börjar gälla framöver: