ÖFK bjuder in ÖFK-ligan till allsvensk match

I samband med hemmamatchen mot Brommapojkarna den 26:e september har ÖFK tillsammans med JHFF bjudit in ÖFK-ligan. Intresset har överstigit alla förväntningar.

– Vi ser ett väldigt stort intresse ute i hela länet bland barn och ungdomar att få möjligheten att se en allsvensk match. Det visar också att ÖFK har ett stort stöd och vi ser fram emot att välkomna ÖFK-ligan på onsdag, säger Magnus Axelsson, säljledare i ÖFK.

I och med det enorma intresset finns endast cirka 2000 biljetter kvar till försäljning – så det gäller att skynda köpa biljett om man vill se matchen live.

Längre reportage och info ifrån de inbjudna och anmälda kommer snart i våra medier.

Här köper du biljetter

• Klicka här för att köpa biljetter via ostersundsfk.ebiljett.nu
  • ÖFK-butiken Storgatan 26 (vardagar 12.00 – 17.00, lördagar 12.00 – 16.00)
  • AXS, 0771-45 46 00
  • Förbutiken på ICA Kvantum Lillänge
  • Jämtkraft Arena matchdagar (två timmar innan avspark i Allsvenskan)*

* Vid köp av biljett vid arenan tillkommer 40 kr per biljett (förutom i Falkarnas och i gästande lags sektioner).