ÖFK bjuder in till medlemsträff 29 september

Tisdagen den 29 september kl 18.00-19.30 är alla ÖFK:s medlemmar välkomna att delta i en medlemsträff som på grund av smittorisken av Covid, kommer att hållas digitalt.

Vi kommer att erbjuda ett fåtal personer att delta fysiskt och vi ber alla som kan delta digitalt upplåta de fysiska platserna till de medlemmar som av någon anledning har svårare för att delta i ett digitalt möte.

För er som inte kan delta digitalt utan behöver vara där fysiskt behöver vi få in en anmälan för att vi ska kunna ha kontroll på antalet personer som kommer att närvara. (För er som kommer att delta digitalt behövs ingen anmälan)

För fysisk närvaro på mötet, anmäl dig här

På mötet kommer vi att intervjua tränararna Amir Azrafshan och Pero Kapcevic samt ÖFK:s VD Michael Schahine och ÖFK:s ordförande Mathias Rasteby. Dessutom kommer vi att prata om klubbens ekonomi.

För att underlätta er möjlighet att ställa frågor får ni gärna maila in frågor i förväg. Det går att ställa frågor online under mötets gång, men har ni några frågor redan innan mötet så skicka in dem till: info@ostersundsfk.se

En länk till det digitala mötet kommer att skickas ut till alla våra medlemmar via mail dagarna innan medlemsträffen. Till er som anmäler fysisk närvaro kommer vi också att återkomma med plats.

Här kan du bli medlem i ÖFK!

Välkomna!