Medlemskap 2024 Östersunds Fotbollsklubb

Ett medlemskap i Östersunds FK är det finaste en jämte och supporter kan bidra med till stadens lag. Medlemskap för 2024 kan förnyas från och med den 15 november, och samtidigt kan nya medlemmar som ej haft medlemskap tidigare teckna sina medlemskap. För 2024 finns det totalt 4 st olika medlemskap som är utformade att passa er medlemmar på bästa sätt. Medlemskapet är digitalt och registreras i våra system.

Har du fått en faktura och ej önskar vara medlem för 2024 - Då låter du fakturan vara och behöver ej meddela Östersunds FK.

Nyhet för i år är att tidigare medlemmar får en faktura via mail med en digital betalning för att förnya sitt medlemskap. Nya medlemmar kan fortfarande teckna medlemskap via vår hemsida. Dessutom kan man nu teckna medlemskap i Östersunds FK och Supporterföreningen Falkarna samtidigt.

Förnyelse av Medlemskap 2024 (Tidigare medlemmar i Östersunds FK)

Befintliga medlemmar från 2023 eller tidigare har nu fått ett mail gällande förnyelse av sitt medlemskap till 2024. Mailet kommer från noreply@svenskalag.se och beskriver att du fått en faktura från Östersunds FK.

För att förnya medlemskapet

1. Klicka på ”Gå till fakturan”
2. Välj betalsätt. Swish, kort eller Bankgiro
3. Medlemskapet är nu förnyat

Har du ej fått ett mail? Teckna då ditt medlemskap som vanligt via detta formulär så läggs dina korrekta personuppgifter in.

Teckna Medlemskap 2024 Östersunds FK (Ej befintliga medlemmar i Östersunds FK)

Enskilt medlemskap 0-19 år - 250 SEK tecknas på denna länk
Enskilt medlemskap 20 år och uppåt - 350 SEK tecknas på denna länk
Familjemedlemskap - 600 SEK tecknas på detta formulär och en digital betalning skickas i efterhand.
Ständigt medlemskap "Ständut" - 5 000 SEK tecknas på denna länk

I medlemskapet för 2024 ingår:

- Rösträtt på ÖFK:s årsmöte för verksamhetsåret 2024
- Förtur på biljettsläpp till utvalda matcher
- 10% rabatt på souvenirer från ÖFK (Gäller enbart webshopen)
- Inbjudan till ÖFK:s medlemsträffar
- Rätten att köpa säsongskort till säsongen 2024

Betalning
Tecknar du medlemskapet på nätet kan du välja att betala med kort, Swish eller bankgiro.

För att teckna medlemskapet online krävs en epost-adress. Har du ingen epost kan du endast teckna medlemskapet i vår butik.

Frågor eller funderingar
Finns det några oklarheter finns vi tillgängliga för att besvara frågor eller funderingar. Hör av er till info@ostersundsfk.se