ÖFK ökar i medlemsantal

ÖFK ser en ökning av medlemsantalet sedan den 1 juni, något vi noterar som att intresset för att se elitfotboll, tillhöra akademien och vara en del av föreningen växer. Samtidigt som samhället öppnar upp mer och mer, inte minst för publik på fotbollsmatcher.

61 nya medlemskap har vi registrerat sedan den 1 juni,
Vi fortsätter välkomna såväl nya som gamla medlemmar till ÖFK-familjen

Att vara medlem i ÖFK är ett fint och kärleksfullt sätt att visa stöd för sin hemmaklubb och bidrar till att den viktiga elitfotbollen finns kvar i vår region för att fortsätta utveckla unga spelare som vill leva sin dröm. Att vara medlem ger även inflytande över ÖFK verksamhet.

Med medlemskapet följer såklart även flera förmåner.
Bland annat förtur till biljettsläpp.

Klicka här för att teckna medlemskap för 2021: www.svenskalag.se

I medlemskapet för 2021 ingår:

– Rösträtt på ÖFK:s årsmöte för verksamhetsåret 2021
– Förtur på biljettsläpp till utvalda matcher
– 10% rabatt på souvenirer i ÖFK Butiken
– Inbjudan till ÖFK:s medlemsträffar
– Rätten att köpa säsongskort till Allsvenska säsongen 2021

Priser:
Medlemskap 2021 – 250 SEK
Familjemedlemskap 2021 – 400 SEK (minst 3, max 7 personer på samma adress)

10% rabatt på souvenirer som medlemNär du tecknar medlemskap får du under hela medlemsåret 2021 10% rabatt när du handlar souvenirer i ÖFK-butiken.

Betalning
Tecknar du medlemskapet på nätet kan du välja att betala med faktura eller kontokort (möjligheten att betala med kontokort aktiveras inom kort). I ÖFK-butiken kan du betala kontant, med kort, swish eller faktura.

För att teckna medlemskapet online krävs en email-adress. Har du ingen email-adress kan du endast teckna medlemskapet i vår butik.

Frågor eller funderingar
Finns det några oklarheter finns vi tillgängliga för att besvara frågor eller funderingar. Hör av er till info@ostersundsfk.se